Algemene voorwaarden 2019 - 2020.

Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op alle behandelingen/rituelen en massages die worden uitgevoerd in de salon van Vianen en Zoetermeer.

 

Contactgegevens:

Vianen:

Margaretha van Borselenstraat 25

4133 HS Vianen (Ut)

 

Zoetermeer:

Van Coehoornschans 18

2728 ET Zoetermeer (ZH)

 

Schoonheidssalon Y. Beauty Vianen - Zoetermeer

Telefoonnummer: 06-30319214 (tevens whatsapp en sms)

Mailadres: salon@ybeauty.nl / y.beauty@hotmail.com

Kvk: 53242602

 

1.  De salon

2.  Aansprakelijkheid

3.  Korting

3.1.   Bonnen via deerde.

4.  Betalen

5.  De behandelingen/rituelen en massage

5.1.  Afspraak maken

5.2.  Afspraak afzeggen

6.  Producten

6.1.  Aanschaf

6.2.  retour

 

1.  De salon

De salon in Vianen en Zoetermeer zijn gevestigd op de eerste verdieping van een woonhuis in een woonwijk. Tegenover de locatie vind u gratis parkeer gelegenheid. In de salon is een professionele schoonheidsspecialist aanwezig die is opgeleid tot het uitvoeren van verzorgende, hui verbeterende en ontspannen behandelingen, lichaamsbehandelingen, ontspanningsmassages, hotstone massages en Chinese tuina massages. Indien u last heeft van hoofdluis of zeer besmettelijke aandoening, griep ect verzoek ik u om de afspraak te verzetten.

 

2.  Aansprakelijkheid.

De salon is aansprakelijk voor alles wat binnen de salon gebeurt zolang de klant zich houd aan de voorwaarde die vooraf aan de behandelingen worden uitgelegd. Wanneer een klant tegen advies in toch op eigenwijzen handelt is dit op volledige verantwoording van de klant. Allergieën, medicijnen, medische behandelingen ect. die niet worden vermeld en lijden tot reacties vallen onder de verantwoording van de klant. Reacties die later dan 24 uur na de behandeling plaats vinden staan los van behandelingen die zijn uitgevoerd.

 

3.  korting

Korting kunt u verkrijgen met een geldige bon die door de salon erkent is en binnen de bestedingen termijn valt. Korting kan niet worden toegepast op vaste lage prijs behandelingen/rituelen, seizoensrituelen, producten, in combinatie met andere bonnen/kortingen. Eventuele extra voorwaarde of uitzonderingen kunnen op de betreft bon of in de voorwaarde van deze bon vermeld staan.

 

 

3.1  Bonnen via deerde.

Bonnen die u bij een deerde partij heeft aangekocht dient u bij het maken van de afspraak te melden samen met de geldige bon code die op deze bon van toepassing is, zonder geldige bon code is het niet mogelijk om een afspraak in te plannen. Komt u in de salon met een bon die niet geldig is dan worden de volledige kosten van de betreft behandeling in rekening gebracht en dient in de salon te worden voldaan. Bij hinder van uw afspraak wordt er van uw verwacht 48 uur voor de afspraak de behandeling te annuleren. Annuleert u de behandeling te laat of niet dan wordt uw bon als reeds besteed beschouwd en kunt u voor deze bon geen afspraak meer maken. Indien dit vaker voorkomt zullen ook de kosten van minimaal 50% tot 100% van de behandeling in rekening worden gebracht. De schoonheidsbon en schoonheidscheque zijn in de maand december niet geldig.

 

 

4.  Betalen.

Er zijn verschillende mogelijkheden om te betalen. In de salon kan alleen contant betaald worden daarnaast wordt de VVV cadeaukaart en bon en de feel good cadeaukaart geaccepteerd als betaalmiddel. U kunt er ook voor kiezen om per factuur of abonnement uw betaling te voldoen, na de behandeling wordt de factuur via de mail gestuurd. De factuur dient binnen 10 dagen te worden betaald volgens de gegeven aangegeven op de factuur. Wanneer een factuur niet binnen 14 dagen betaald is wordt er een herinnering gestuurd. 30 dagen na factuurdatum wordt er een boete rente over het openstaande bedrag gerekend, meer informatie hierover vind u op de factuur.

Bij nieuwen klanten wordt verwacht dat de eerste betaling contant wordt voldaan in de salon of per factuur voorafgaand aan de behandeling. 

Het is ook mogelijk om een abonnement af te sluiten, zo betaald u een vast bedrag per maand. Een abonnement wordt volledig aangepast op uw wensen, het maandbedrag kan dan ook per persoon verschillen. Elke betaling wordt verwacht rond de 1e tot 7e van de maand. Bij wanbetaling wordt er boete rente inrekening gebracht, bij herhalen kan de salon besluiten het abonnement te bevriezen of geheel te annuleren. Meer informatie kunt u opvragen of vinden in de algemenen voorwaarden van de abonnement.   

 

 

 

 

 

5.  De behandelingen/rituelen en massages.

Alle behandelingen/rituelen en massages worden uitgevoerd door een professionele schoonheidsspecialiste/masseur die hiervoor is opgeleid. Alle behandelingen/rituelen en massages worden uitgevoerd met verantwoorde producten die passen bij uw huid of klacht/probleem. Het kan gebeuren dat op de dag van de afspraak de door u gekozen behandeling/ritueel of massage wordt afraden wegens de huidconditie/medische toestand/gezondheid van klant en/of behandelaar ect. De behandeling/ritueel en massages zijn samengesteld in een algemeen opzicht, het is altijd mogelijk om zelf een behandeling/ritueel of massage samen te stellen of naar wens aan te passen, dit kan extra kosten met zich mee brengen en wordt voor de behandeling besproken. Indien u de behandeling/ritueel of massage wilt aanpassen dient u dit bij het boeken van de afspraak aan te geven zodat dit mee geplant kan worden in de agenda. Bij het boeken van extra’s tijdens de behandeling/ritueel zoals harsen, epileren, verven ect (lossen behandelingen) of tijdens een massage zoals hotstone, cupping, penseel, gua sha ect. dient u dit bij het boeken van de afspraak aan te geven.

 

5.1  afspraak maken

Afspraak voor een behandeling/ritueel of massage worden minimaal 24 uur voor de afspraak gemaakt. Afhankelijk van de drukte kan het zijn dat u niet de zelfde week of maand nog terecht kunt. Hoe eerder u een afspraak maakt hoe meer zekerheid u heeft dat het plekje er nog is.

De salon in Vianen en Zoetermeer hebben ieder eigen openingstijden. Het kan soms gebeuren dat deze openingstijden afwijken. Wanneer u een afspraak wilt maken op een andere dag dan de openingstijden kunt u dit aanvragen, indien u hier speciale redenen voor heeft kan het zijn dat de salon instemt om voor u open te gaan. De salon is niet verplicht om op uw verzoek in te gaan. Het kan zijn dat er een toeslag wordt berekend wanneer u buiten de openingstijden een afspraak wilt maken (de toeslag kan afhangen van de locatie, dag, tijdstip en behandeling) en wordt vooraf besproken.

 

 

5.2  afspraak afzeggen.

Wanneer de afspraak niet door kan gaan dient dit 48 uur voor de afspraak doorgegeven te worden via de mail, whatsapp, sms of telefoongesprek (wanneer de telefoon niet wordt aangenomen dient u een ander contact middel te gebruiken, tijdens behandelingen en buiten openingstijden wordt de telefoon niet aangenomen). 

Wanneer u op de dag van de afspraak niet aanwezig bent wordt u gebeld en/of gemaid. Bent u niet aanwezig of bent u later dan 48 uur met het afzeggen van uw afspraak dan wordt er 50% van de totaal kosten van afspraak per factuur in rekening gebracht. Dit bedrag dient binnen 10 dagen voldaan te worden.

 

6.  Producten

Alle producten in de salon zijn uitsluiten van professionele kwaliteit en voldoen aan de gezondheidsnormen. De producten zijn geen geneesmiddel en worden alleen verkocht op advies van de schoonheidsspecialiste. Een product dat niet geschikt is voor uw huid zal niet aan u verkocht worden. Bij aanschaf wordt uitgelegd hoe het product gebruikt dient te worden. Wanneer producten tegen advies anders worden gebruikt bent u zelf verantwoordelijk voor de gevolgen. Producten mogen zonder overleg met schoonheidsspecialist niet worden gecombineerd met andere producten en/of merken. Bij medische achtergrond kan het zijn dat u het advies krijgt eerst te overleggen met de (huis/behandelend)arts voor u de producten aanschaft (uiteraard is dit uw eigen verantwoording). Bij reactie op de huid dient u gelijk contact op te nemen met de salon zodat we samen kunnen kijken of het product de oorzaak kan zijn en wat u moet doen om de reactie te kalmeren. Bij hevige reactie kan het product na overleg met de importeur worden teruggenomen.

 

6.1.  Aanschaf producten.

Na advies van de schoonheidsspecialiste kunt u er voor kiezen om de producten aan te schaffen. U doet dit uit eigen wil echter wel met de keuze van de juiste producten op advies. De producten worden in de salon gekocht en contant betaald. Wanneer u vaste klant bent in de salon is het mogelijk om producten ook via factuur (binnen 10 dagen na aanschaf) of abonnement te betalen. Is een product niet op voorraad dan kan het soms even duren voor het weer in de salon is. Wilt u zeker weten dat uw product er is geef dit dan 30 dagen voor aanschaf aan zodat uw product kan worden vastgehouden of nog kan worden besteld indien mogelijk. Producten kunnen alleen in de salon worden gehaald. Producten worden niet per post verstuurd tenzij u het risico, verpakking en verzendkosten voor eigen rekening neemt.

 

 

 

6.2.  Retour 

Producten kunnen niet worden geretourneerd tenzij de verpakking nog helemaal dicht, in originele staat is en representatief is binnen 14 na aankoop.

U kan het bedrag dat u heeft betaald retour ontvangen of laten verrekenen tijdens een behandeling/ritueel of massage.

Producten worden niet retour genomen wanneer u tegen het advies toch het product aan heeft willen schaffen. 

Alleen producten die in deze salon zijn gekocht kunnen geretourneerd worden.

 

 

Deze overeenkomst is op voorbehoud van schrijf -en taalfouten. In overleg met de klant en salon kan het voorkomen dat sommige voorwaarden anders zijn. Deze voorwaarden zijn door beide partijen goedgekeurd.